tosinsonetworkplus tosinsonetworkplus .

tosinsonetworkplus

آموزش کامل نصب لینوکس تصویری بصورت گام به گام + انواع نصب لینوکس

 امروز می خواهیم آموزش نصب لینوکس با همه روشهای ممکن و همه نکات را با هم یاد بگیریم. در این آموزش نصب لینوکس ما از پایه ای ترین مفاهیم سیستم عامل لینوکس یعنی یک انتخاب درست در نصب لینوکس ، تا انتخاب روشهای نصب مختلف لینوکس ، مزایا و معایب هر روش نصب لینوکس ، از روشن کردن کامپیوتر تا انتخاب توزیع لینوکس و البته نصب گام به گام توضیح هر قسمت از فرآیند نصب لینوکس بصورت مفصل با شما صحبت می کنیم و همه اینها در قالب یک آموزش نصب لینوکس گام به گام در ادامه برای شما آماده شده است.

نصب لینوکس به چه روشهایی انجام می شود؟
اولین سئوالی که باید از خود قبل از نصب لینوکس بپرسیم این است که چه نوع روش نصبی را انتخاب کنیم ؟ بله ، روش های متعددی برای نصب سیستم عامل لینوکس وجود دارد که از آن جمله می توان به Dual Boot کردن ، استفاده از CD های Live ، نصب بصورت Fresh Install و نصب در محیط های مجازی اشاره کرد. یکی از خصوصیات ویژه لینوکس این است که براحتی می توان آن را با سیستم عامل های دیگر بصورت همزمان مورد استفاده قرار داد.

برای مطالعه بیشتر و آشنایی بیشتر با در مباحث و مفاهیم به آموزش لینوکس و منبع مقاله در لینک بالا مراجعه کنید.


برچسب: آموزش لینوکس،آموزش Linux،دوره آموزش لینوکس،دوره آموزشی لینوکس،آموزش لینوکس اسنشیالز،آموزش لینوکس اسنشیال، دوره لینوکس،آموزش LPIC 1،آموزش LPIC 2،،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۶:۵۲ توسط:محمد نصیری موضوع: نظرات (0)